Najczęściej zadawane pytania przez naszych Klientów

  • Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

    Oczywiście możesz zwrócić zamówione towary w terminie 14 dni bez ponoszenia kosztów oraz bez podawania przyczyny.

  • Zwróciłam/łem produkt, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

    Zwrot pieniędzy następuje bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej. Jako potwierdzenie odbioru wysyłamy wiadomość e-mail, w której informujemy o ilości zwróconych produktów i wysokości zwróconej kwoty. 

    Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, której użyto podczas zamówienia, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W zależności od metody płatności może minąć 8 do 10 dni roboczych zanim zwrócona kwota pojawi się z powrotem na koncie karty kredytowej lub koncie bankowym. 

    W przypadku wyboru płatności za pobraniem prosimy o podanie na formularzu zwrotnym numeru konta bankowego, na które przelejemy kwotę zwrotu.

  • Czy wyprzedany produkt może być znowu dostępny w późniejszym czasie?

    Tak, jeżeli został dodany ponownie do asortymentu – w tym celu możesz się z nami skontaktować wypełniając formularz z zapytaniem o konkretny numer produktu.

  • Mam problem z logowaniem lub nie mogę wejść na stronę „Przejdź do kasy“. Co zrobić?

    W przypadku problemów z funkcjami lub logowaniem często wystarczy usunąć pliki cookie. Poniżej znajdują się instrukcję dla poszczególnych przeglądarek. W zależności od wersji przeglądarki, opcje wybierania mogą się nieco różnić.

  • Czy możliwe są dostawy za granicę?

    Tak, realizujemy wysyłkę na terenie całego Świata.

Zamówienie

  • Czy moje dane osobowe są rzeczywiście bezpieczne w sklepie internetowym Youbee.pl?

    Tak. Zastosowanie najnowocześniejszych technik szyfrujących SSL w obszarze koszyka zakupowego sklepu internetowego zapewnia optymalną ochronę Twoich danych osobowych. Dane adresowe wykorzystywane są wyłącznie do zrealizowania dostawy. Aby dodatkowo zabezpieczyć transakcje kartą kredytową, wymagamy podania numeru kontrolnego, umieszczonego na karcie kredytowej (numer CVC2 lub CVV2). Numery te nie są zapisane na pasku magnetycznym Twojej karty i nie są zarejestrowane podczas potwierdzenia płatności.

  • Czy mogę sprawdzić swoją historię zamówień?

    Po każdym zamówieniu zawsze wysyłamy e-mail potwierdzający z informacjami o zamówieniu na Twój adres e-mail. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji o zamówieniu, wyszukaj adres e-mail z potwierdzeniem na swoim osobistym koncie e-mail.

  • Czy obowiązuje minimalna wartość zamówienia?

    Nie, w naszym sklepie nie funkcjonuje minimalna wartość zamówienia.

  • Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

    NIE, produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu – po procesie zakupowym, zostanie on wyprzedany.

  • Czy mogę zadecydować, która firma kurierska zajmie się dostawą mojego towaru?

    Nasi klienci mają do wyboru kilkanaście różnych metod wysyłki zakupionych towarów: InPost, DPD, Poczta Polska (w tym wszystkie metody odbioru w punkcie) lub opcjonalnie zamówienie możesz odebrać w sklepie Youbee.pl

  • Jak mogę złożyć zamówienia?

    Zamówienie można złożyć samodzielnie w sklepie internetowym, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
    W ramach sklepu internetowego możesz wybrać z oferty poszczególne produkty oraz poprzez kliknięcie ikonki „do koszyka” zbierać je w elektronicznym koszyku na zakupy. Wiążące zamówienie dochodzi do skutku dopiero wówczas, kiedy wprowadzisz wszystkie dane niezbędne do wykonania umowy, potwierdzisz przyjęcie do wiadomości Ogólnych warunków sprzedaży, oraz klikniesz na ikonkę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Do chwili naciśnięcia tej ikonki możesz w każdej chwili zmienić lub poprawić zamówienie, jak również zmienić dane podane do zamówienia.

    Po złożeniu zamówienia otrzymasz drogą mailową wygenerowane automatycznie potwierdzenie zamówienia. W potwierdzeniu tym wskazane będą dane Twojego zamówienia, jak również Ogólne warunki sprzedaży. Jeżeli w ramach składania zamówienia nie wydrukujesz danych dotyczących zamówienia, jak również Ogólnych warunków sprzedaży, radzimy Ci wydrukowanie i zachowanie maila potwierdzającego zamówienie w zasobach elektronicznych. Poprzez potwierdzenie otrzymania zamówienia nie dochodzi do zawarcia umowy; potwierdzenie otrzymania zamówienia dokumentuje jedynie fakt, że Twoje zamówienie dotarło do sklepu.

    Do zawarcia umowy na podstawie zamówienia dojdzie, o ile zamówienie zostanie przez nas przyjęte, o czym powiadomimy Cię w osobnej wiadomości e-mail.

Dostawa

  • Czy towar może zostać wysłany pod dowolny adres?

    Tak. Jeśli w standardowych godzinach pracy firmy kurierskiej nie ma Cię w domu, możemy dostarczyć towar również do miejsca pracy, do sąsiadów lub do przyjaciół. Wystarczy, że podasz żądany adres dostawy w trakcie składania zamówienia.

  • Czy mój towar może zostać wysłany do jednego ze sklepów/stoisk Youbee.pl?

    Tak, każde zamówienie w sklepie internetowym Youbee.pl może zostać wysłane do wybranego sklepu Youbee.pl w Polsce.

    W procesie zakupowym sklepu internetowego wystarczy wybrać przy wyborze dostawy opcję "Odbiór w sklepie" i wybrać odpowiedni sklep a my prześlemy zamówiony towar do wybranego sklepu Youbee.pl.

    Jak tylko towar dotrze do wybranego sklepu i będzie gotowy do odbioru zostanie przez nas wysłana wiadomość e-mail. Paczkę należy odebrać w ciągu 7 dni w regularnych godzinach otwarcia sklepu. Jeżeli towar ma zostać odebrany przez inną osobą prosimy o wypisanie upoważnienia, dołączonego do dokumentu odbioru, załączonego w automatycznej wiadomości e-mail.

    Proszę pamiętać, że przy odbiorze należy przedłożyć ważny dokument tożsamości.

    Natychmiastowy zwrot towaru jest również możliwy. Nie zwracamy w sklepie pieniędzy za zwrócony towar. Zwrot pieniędzy dokonywany jest tą samą metodą płatności, której użyto podczas zamówienia.

Płatność

  • W jaki sposób mogę zapłacić?

    Aktualne metody płatności sprawdzisz tutaj: Sprawdź więcej.

  • Jakie karty kredytowe są akceptowane?

    Sklep internetowy Youbee.pl akceptuje wszystkie karty kredytowe.

  • Co to jest autoryzacja?

    Jeśli przy realizacji zamówienia jako metodę płatności wybierzesz kartę kredytową, przeprowadzona zostanie następnie autoryzacja odpowiedniej kwoty. W ramach tej standardowej autoryzacji zostanie na przykład sprawdzone, czy zastosowana karta jest ważna i czy dostępny limit kredytu jest wystarczający. Należy zwrócić uwagę, że przy autoryzacji naliczonej kwoty zakupu chodzi tylko o rezerwację. Obciążenie konta rzeczywistą kwotą rachunku ma miejsce dopiero po wysłaniu towaru.

Zwroty, zwrot pieniędzy i reklamacje

  • Czy mogę dokonać zwrotu, jeśli jakiś artykuł mi się nie spodoba?

    Oczywiście możesz zwrócić zamówione towary w terminie 14 dni bez ponoszenia kosztów oraz bez podawania przyczyny.

  • W jaki sposób otrzymam zwrot kosztów w przypadku wysyłki zwrotnej?

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.